Podwójnie brzmiący FANPHARE, 12V, mocny dźwięk.
Właściwe rozwiązanie, gdy oryginalny klakson nie pasuje lub nie jest wystarczająco głośny. Zawiera wspornik, śruby i przekaźnik. Zalecamy pozostawienie instalacji profesjonalistom.
MONTAŻ:
>Wybierz odpowiednią lokalizację wewnątrz komory silnika (zamiast lub w pobliżu oryginalnego klaksonu), która jest jak najbardziej chroniona przed wodą, kurzem, olejem i znajduje się jak najdalej od bloku silnika. Przymocuj klakson do nadwozia za pomocą stałej śruby.
PODŁĄCZENIE ELEKTRYCZNE:
Wszystkie złącza muszą być okablowane przewodami o średnicy 2,5 mm. Podłącz zacisk klaksonu (-) do ujemnego zacisku (-), np. do nadwozia, używając możliwie najkrótszego przewodu. Podłącz zacisk klaksonu (+) do zacisku "87" zacisku przekaźnika "30/51" podłącz na stałe (+)12V przez bezpiecznik 20A. Przełączanie względem bieguna ujemnego (-) szkieletu. Podłącz zacisk "85" przekaźnika do karkasu (-) i podłącz zacisk "86" do (+) oryginalnego klaksonu. Przełączanie względem bieguna dodatniego(+). Podłącz zacisk "85" przekaźnika do osnowy (+) i podłącz zacisk "86" do (-) oryginalnego klaksonu.